Nasz dział techniczny świadczy dla Państwa usługi w zakresie:
- napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń domofonowych CYFRAL
- napraw stacjonarnych aparatów telefonicznych CYFRAL i innych
- doradztwa technicznego dla użytkowników produktów CYFRAL, instalatorów i zakładów instalacyjnych, punktów serwisowych
udzielania szkoleń technicznych dla instalatorów systemów domofonowych
W przypadku uszkodzenia urządzenia domofonowego naszej produkcji prosimy nadesłanie go na adres:
CYFRAL Chabelska i Wspólnicy Sp. J.
Dział Techniczny
ul. Konstantynowska 62/70;
95-100 Zgierz /k Łodzi
Naprawa zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych. Do przesyłki należy dołączyć:
- kopię dowodu zakupu: paragon lub fakturę (w przypadku naprawy gwarancyjnej)
- dokładny opis dotyczący rodzaju uszkodzenia i objawów
- telefon, imię i nazwisko osoby do kontaktu oraz adres na jaki należy odesłać naprawiony produkt
Szczegółowe informacje dotyczące naprawy przesłanego urządzenia możecie Państwo uzyskać pod numerem:
lub kierując zapytanie na adres e-mailowy:
Godziny pracy serwisu: poniedziałek – piątek, 8:00 – 16:00